Doelen 2011

Ook dit jaar heeft de stichting zich weer enkele hoofd doelen gesteld.
Eerste doel is de aanschaf van 2 machines;
Een voor het fijn maken van rijst en de ander is voor het fijn maken van koffie.
Ik 2011 is dit ook als doel gesteld, toen is dit echter een jaar door geschoven.
(Lees voor reden het reisverslag 2011)
Met dit projekt kan de Stichting meerdere mensen van werk voorzien en dus van inkomsten.
De kosten voor deze twee machines bedragen ongeveer € 850,- (afhankelijk van de koers natuurlijk).
Verder wil de stichting de bouw van het huisje afronden, waaraan men vorig jaar is begonnen.
Ook hoopt de stichting dit jaar nog een zelfde renovatie te kunnen doen voor een huisje van een ander oud echtpaar.
Uiteraard hopen wij ook dit jaar weer voldoende middelen te hebben voor de jaarlijks terug kerende zaken als voedsel en medicatie voor de aller armsten.